Adell, professor de la Universitat Jaume I de Castelló i expert en la vessant educativa de les TIC, analitza la problemàtica que suposa per al professorat enfrontar-se a la nova generació nascuda a l'era digital, i com això influenciarà directament en la manera d'ensenyar.
Encara que siguin dues hores de vídeo (no se'n va fer gens de llarg), parla de moltíssimes coses i totes elles molt interessants i importants.
Em va impactar quan va explicar que els mestres som IMMIGRANTS DIGITALS, mentre que els nostres alumnes són NADIUS DIGITALS. Mireu el vídeo i veureu per què:
PART I
[kml_flashembed movie="http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=2149150095530402121" width="400" height="326" wmode="transparent" /]
PART II
[kml_flashembed movie="http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=-3179481963662609258" width="400" height="326" wmode="transparent" /]
1 comentari:
Isabel i Montse, totalment d'acord, i quan a l'escola no tenim ADSL? I quan depenem d'un satèl·lit que mai funciona si fa vent, pluja, núvol o sol? I quan tens tots els nens preparats per treballar davant dels ordinadors que ja van gairebé tots a pedals i en aquell moment ja no va internet? I quan es desconfigura tot i triguen tres mesos i mal humor (telefonades diàries a diferents estaments) a venir a canviar algun component de la parabòlica i adonar-se que l'antivirus havia desconfigurart i enlentit tot el funcionament informàtic de l'escola? I quan el cablejat del projecte Heura (o Redes) l'han deixat a la meitat i se'n van i no tornen i portem així tres anys? I quan la wifi no té prou potència per funcionar? I...? I a més la Isabel té raó quan diu que amb el poc que tenim ens enganxem de seguida amb la millor il·lusió...
Publica un comentari a l'entrada