Benvinguts/des al meu bloc!!!!

dijous, 13 d’octubre del 2011

Nou Moodle del Racó Tic

A partir de l'espai web gnomio, i tal com us vaig explicar a l'anterior article del meu bloc, he creat un nou  Moodle del Racó Tic. En aquest espai hi podreu trobar, com a novetats, els cursos de 5è i 6è de l'àrea de Medi. 
Cal dir, que aquests cursos no són del tot complerts, especialment el de sisè,  però que miraré d'anar-los actualitzant i modificant al llarg d'aquest curs.
Aquest espai és molt útil per poder entrar com usuaris visitants i sense haver-se de registrar. Això permet que d'altres alumnes que no formen part del meu centre hi puguin accedir, ja que en el Moodle de la meva escola els temes es van obrint a mesura que es van treballant.
Espero que us agradi i que us sigui molt útil.


3 comentaris:

Joel Artigas ha dit...

Gràcies per la informació! En farem una ullada.

Salutacions.

Montse Escoi i Martínez ha dit...

Llàstima que als tres dies s'ha posat ple de publicitat...

joan figueroa ha dit...

Sóc mestre de 5è i he trobat molt interessant el treball amb el moodle.