Benvinguts/des al meu bloc!!!!

dissabte, 10 de gener del 2009

Conferència Educació 2.0

Una altra conferència boníssima del Jordi Adell. En aquesta ocasió, vaig estar-hi present, en el congrés ItWordEdu . Ara s'ha publicat  el vídeo a internet de la conferència i m'ha semblat que no podia faltar en el meu bloc.

adell.jpg

Espero que us agradi, a mi em va encantar!

- Hi ha una "educació 2.0" de la mateixa manera que es parla del web 2.0, màrqueting 2.0, negocis 2.0 o biblioteques 2.0?

- Quins serien els trets essencials de l'educació 2.0?

- Utilitzar eines 2.0 a les aules i/o canviar la nostra perspectiva sobre la construcció del coneixement i la difusió de la informació?

- Educació 2.0 més enllà de l'aula: desenvolupament professional viral, canvis a les cadenes de valor del mercat de materials educatius, etc.

Altres conferències publicades a Racó Tic:

Conferència d’en Jordi Adell: Activitats didàctiques per al desenvolupament de la competència digital


Conferència: Escola 0.9 vs nens 2.0