Benvinguts/des al meu bloc!!!!

diumenge, 18 de novembre del 2007

Comptador de visites en temps real

comestatAcabo de conèixer un servei de comptadors que permet mostrar el nombre de visitants disponibles en temps real en una mateixa web.
Es diu ComeStat i és molt senzill d’afegir al teu bloc o lloc web, només cal anar a la seva web, triar un disseny i, en el segon pas se’n ofereix el codi que haurem d’afegir a la nostra web.

A més a més, fent clic al widget accedim a unes senzilles estadístiques que ens mostren la procedència dels usuaris, tant les últimes 24 hores com els últims 5 minuts.

Font: Guix i Clarió El blog del Mudejarico en català

1 comentari:

dmarcos2 ha dit...

com copio el codi que em dona el comptador de visites. No trobo cap apartat dins el bloc que accepti aquesta mena de codi. Hi ha algun pas que em salto. T'agrairia si poguessis em em responguis a danielmarcos26@hotmail.com. EL bloc amb el que treballo es de la xtec.

Gracies